„METRUM” – atpazīstamākais uzņēmums mērniecības nozarē Latvijā

Dalīties sociālajos tīklos:

Pētījuma dati liecina, ka iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem par visatpazīstamāko mērniecības uzņēmumu uzskata METRUM – to pazīst 22% Latvijas iedzīvotāju. Reģionos iedzīvotāji METRUM visvairāk pazīst Kurzemē un Latgalē.Nākamie biežāk minētie uzņēmumi ir Latvijas Valsts mērnieks – to pazīst 12% Latvijas iedzīvotāju. Trešajā vietā ierindojas Latvijas mērnieku grupa, kuras kopējās atpazīstamības rādītājs ir 10%. Citus nozares uzņēmumus ir atpazinuši mazāk nekā 5% Latvijas iedzīvotāju.METRUM ir viens no jaunākajiem mērniecības un teritorijas plānošanas nozares uzņēmumiem Latvijā – izveidots tikai 2005.gadā. No vairākiem desmitiem mērnieku esam izauguši līdz 360 profesionāļu komandai visos Latvijas reģionos. Esam gandarīti par pētījuma rezultātiem, tomēr tie parāda, ka potenciālajiem pakalpojumu saņēmējiem ir jābūt pieejamai daudz plašākai informācijai par nozares uzņēmumiem, uzsver METRUM komercdirektors Aivars Gontarevs.Līdzīgi kā pagājušajā gadā METRUM arī šogad iecerējis dažādas informatīvas kampaņas, kas iedzīvotājiem varētu palīdzēt izprast gan likumdošanas jautājumus, kas saistīti ar mērniecības nozari, gan orientēties nozares uzņēmumu piedāvājumā. Ja iedzīvotājiem trūkst informācijas un nav viedokļa par nozari kopumā, sašaurinās viņu izvēles iespējas un tas, protams, ietekmē arī nozares uzņēmumu savstarpējo konkurētspēju, norāda A.Gontarevs.Kopumā METRUM pasūtītā pētījuma ietvaros pētījumu centrs SKDS, veicot tiešās intervijas respondentu dzīvesvietās, 2006.gada decembrī aptaujāja 1058 respondentus visā Latvijā. Aptaujā tika izmantota stratificētā nejaušā izlase, kura ir reprezentatīva pret visiem Latvijas iedzīvotājiem vecumā no 15 līdz 74 gadiem.SIA METRUM ir nekustamā īpašuma uzņēmuma Latio meitasuzņēmums ar 32 birojiem visā Latvijā, kura darbības sfēras ir: mērniecība, teritorijas plānošana, meža taksācija un fotogrammetrija.

Uzturam kontaktus

Vairāk jaunumu

Scroll to Top